Búsqueda personalizada


Partido disputado no campo de Chaian




Como diría o noso anónimo xa estamos na "orilla" (¿pero que jallejo e ese?), pois eso obxetivo cumplido a falta dunha xornada para rematar a liga. Menos mal, porque senón teríamos un partido a morte co Hermanos Couto Boqueixón o vindeiro día 24 en Cuntis.
Ó partido chegábamos con algunha baixa importante pero as dudas que poderíamos ter rematáronse ó pouco de empezar o partido con un golazo de Miguel (foto 1), facíalle falta, xa que levaba 11 xornadas negado de cara a portería, suma 10 tantos, 0 a 1. Xa máis tranquilos e xogando a placer , ó cuarto de hora, Miguel loita por un balón dividido co porteiro, este queda solto e Otero (foto 2) aproveita para marcar o 0 a 2. Incomprensiblemente dende este momento o equipo empezou a ceder terreo, sobre todo, no ultimo cuarto de hora e os locais empezaron a crear perigo e así tiveron a súa ocasión máis clara cando o seu dianteiro se vai da defensa e remata, conseguindo Sueiro desviar a corner con dificultade. Boa noticia que chegara o descanso.


A segunda parte presumiase complicada visto o final da primeira, pero outra vez nos primeiros compases Tono (foto 3), en carreira consegue adelantarse ó porteiro e ó defensa nunha cesión e marca a placer o gol que nos dou a tranquilidade absoluta e apagou a ansias de remontada do Deportes Caneda, 0 a 3. Poucas ocasións, nos máis centrados en que non nos marcaran que en facer gol, en especial dende as lesións de Zález e de Dieguez, esta última máis grave. Así chegamos ós últimos minutos nos que recibimos o gol, que o noso porteiro se comeu con patatas, 1 a 3 e todos para a casa.


Despois supercena para celebrar que quedamos outra temporada máis en División de Honor que para un equipo como o noso e como gañar a liga para outros
PUNTOS SEGUNDA VOLTA
-2


River Silleda











Partido con demasiada tensión por lo importante de los tres puntos lo que no ayudó a que se viera un buen encuentro en la mañana del Jueves 1 de Mayo.

Comenzó el partido con poco que destacar hasta que al cuarto de hora, Ramón saca una falta (esta vez perfectamente sacada) y De La Torre se adelanta a los defensas y marca de cabeza el 1 a 0. Esto parece que desmoralizó a los visitantes que se vinieron un poco a bajo pero no supimos machacar el partido en esos momentos sobre todo por que el ritmo del partido era lento y falto de acciones rápidas motivado, posiblemente, por la necesidad que teníamos de los puntos. Hacia el final de la primera parte el River Silleda comenzó a despertar, viendo que los dejábamos, y empezó a tener más ocasiones.

En el primer minuto de la segunda parte, el River aprovecha una acción en la que Tono lleva un golpe en la cara, para el delantero que él marcaba, plantarse solo delante de Sueiro y marcar el empate. Habíamos dejado que se repusiesen y ahora el partido se complicaba demasiado ya que empezaron a dominar el partido y nos quedamos sin ideas. Y de la nada Monty saca petroleo, un balón que centra desde la banda Nando, el balón parece claramente para el portero pero Monty llega en carrera y se anticipa al portero en el salto y marca el dos a uno que nos quitó mucha presión de encima. A partir de ese momento creamos algo de juego sobre todo por la banda derecha y llega la ocasión más clara en la que Miguel recibe un pase desde la derecha pero remata mal en dos tiempos y se la para el portero. El árbitro se complica la vida con las expulsiones de jugadores tanto de uno como de otro equipo, en un partido donde no hubo juego duro se terminó con tres expulsados. Angustia hasta el final, más por lo corto del resultado que por el juego de los equipos


Salvamos el segundo machtball con bastante complicación, ahora viene el tercero con Deportes Caneda que seguro que nos complicará también mucho las cosas. Necesitamos los tres puntos ya que creo que harán falta 4 puntos para salvarse vistos los resultados que se produjeron esta semana

PUNTOS SEGUNDA VUELTA
-2

;;